Gönenç Emlak

Gönenç Emlak Şirketi stratejik planlama modern tekniğini kullanan firma olarak gayrimenkul pazarlama planı hakkında açıklama yapıyor.

Gayrimenkul Pazarlama Planı // Gönenç Emlak

Gayrimenkul Pazarlama Planı Nasıl Oluşturulur?

Gönenç Emlak Şirketi stratejik planlama modern tekniğini kullanan firma olarak gayrimenkul pazarlama planı hakkında açıklama yapıyor. Gayrimenkul pazarlama planı her işte ve sektörde başarıya ulaşmanın ilk adımı doğru planlama yapmaktan geçer. Peki doğru planlama nasıl yapılır? İyi emlak pazarlama planı nasıl oluşturulur? sizlerle paylaşacağımız bilgilerle beraber gayrimenkul pazarlama konusunda iyi planlama yaparak siz de işinizde başarı olabilirsiniz. Peki plan nasıl oluşturulmalı? Soruyu açalım.

Planı Oluşturma Aşamaları

Emlak pazarlama planı oluştururken dikkat edeceğiniz ilk önemli aşama hazırlık sürecidir. Hazırlık süreci kusursuz oluşturulursa başarı da kaçınılmaz olacaktır. Dolayısı ile doğru plan oluşturmanın ilk adımı hazırlık sürecinden geçer. Hazırlık sürecinde ise;

* Bu alanda başarıya ulaşmanızın ilk adımlarından biri görsel sunumdur. Yani gayrimenkulün satışı sırasında dijital platformlarda yer alan çeşitli görseller potansiyel müşteri hedef kitlenizde ilk izlenimi uyandırır. Kaliteli sunum  amacıyla profesyonel fotoğrafçı ile anlaşmalı yada profesyonel çekimler yapabileceğiniz bir fotoğraf makinası satın almalısınız. Yüksek çözünürlük kapasiteli akıllı telefonlar da kullanılabilir. Ancak, resim teknik açıdan ne kadar iyi olursa olsun önemli olan anlatımdır. Çekilen tesimlerin bakış açısı kadrajı istenileni öne çıkarma isteklerinizin karşılanması gerekir. Biz ekip olarak bu konuda yeterli seviyede bilgimiz olmasına karşın grafiker ile çalışmayı tercih ediyoruz. Görsel sunum müşterilerdeki ilk izlenimi oluşturduğu için fotoğrafların nasıl çekileceği yeterli değildir. Resim araçtır. İfade edileni yansıtmak hedeftir. Bu konu üzerine pek çok makaleler yazılabilir. Tartışma yapılabilir. 

* İçerikleri yayınlarken anahtar mesajlarınızın da önemli unsur olacağını kesinlikle unutmayınız. Ayrıntılara ne kadar önem verilirse paylaşılan bilginin kalitesini yükseltirsiniz. İçerik Kraldır sözünden hareketle, okunulabilir, sayfada kalma süresini uzatabilirseniz isteklerinize o denli ulaşabilirsiniz.

Online ve Offline Pazarlama Planı

  • Offline pazarlama yöntemleri arasında izleyebileceğiniz adımlar çok önemlidir. Ofline pazarlama için plan oluştururken araştırma, değerlendirme,analiz önemlidir.
  • Medyada markanızı, gücünüzü artıracak pazarlama kampanyaları oldukça önemlidir. Bu bağlamda çeşitli medya, dijital platformlarla iletişime geçerek markanızı tanıtabilirsiniz.
  • Emlak pazarlama planı oluştururken Offline pazarlama yöntemleri kapsamında basılı materyaller, İş ağı, kartpostal gibi detayların üstüne düşmeniz gerekir. Bu bağlamda sektördeki planlarınızın uygulamalarını doğru yönetebilirseniz offline pazarlamada başarıya ulaşabilirsiniz.
  • Online pazarlamada başarıya ulaşmanın bazı faktörleri vardır. Eğer online pazarlamada başarıya ulaşmak istiyor, doğru planlama hazırlamak istiyorsanız belirli araçları optimim kullanım gerekir.
  • İnternet sitenizi geliştirmeli müşterilerin kolayca ulaşabilecekleri özgün içeriklerin yer aldığı, hızlı, güzel görünüme sahip, fonksiyonel site oluşturmanız gerekiyor.
  • Bununla beraber dijital broşürler, online pazarlamada önemli unsurdur. Mail yoluyla gönderebileceğiniz dijital broşürlerin ilgi çekici, dikkat uyandıran broşürlerden oluşması önemlidir. Ancak, spam tehlikelidir. Sakınmalısınız.
  • Sosyal medya online pazarlamadaki en iyi platformlardan biridir. Sosyal medyada  dikkat çekebilir, ilgili kitleye ulaşabilirseniz online pazarlamada başarıya ulaşabilirsiniz.

Emlak pazarlama planı oluştururken sözünü ettiğimiz hususlar es geçmeyerek belirli, düzenli plan oluşturabilirsiniz. İşinizde başarıyı yakalamada mesafe alırsınız.

Sonuç

Makalenin konuysu oldukça geniş kapsam içermektedir. Pazarlama konusu derinliği olan sürekli gelişen öğretiler bütünüdür. Üniversitede uluslar arası pazarlama öğrenimi gördüğümüz yıllar içinde inanılmaz değişimler yaşandı. Reklamcılık başlıbaşına ele alınacak düzeyde, ticari yaşamda etkinliğini gösteriyor. Ekonomi, psikoloji, estetik, ticaret, stratejik açıdan bileşke oldu. Günümüze damgasını vuran teknolojik gelişim ve ticari yaşamın motoru olan rekabet sarmal gelişim ivmesini hızlandırdı. Makalede belirtilen konular, ele aldığımız konunun bir yönünün sadece satır başları gibi görülmeli. Planlama olmadan başarı gelmez. Bunu bilelim yeter. 2019 yılı başarı, sağlık, bereket getirsin dileklerimizle okurlarımıza esenlikler dileriz.